Thursday, July 9, 2009

Kehidupan Di Luar Kampus...

Hmm aku sbnarnya x tau nak citer apa..entry kali ni khas utk mmber aku iaitu Aina yg sruh aku update blog sbb dia nak latest story ttg aku hehehe..best dpt kwn yg baik mcm aina..susah senang sentiasa ingt mmber..alhamdulillah bertuah aku dpt kwn mcm aina..thanks aina sbb jadi kwn n sahabat aku..utk pengetahuan ang..aku dok kat kota damansara la ni..aku berulang ke UM dgn teksi n kosnya RM28 sehari p balik..aku tggu borang rayuan kolej2 lain kluar..doakan aku dpt dok kolej ye x kira la kolej manapun jnji dpt dok kolej..jimat ckit duit..cian kat bapak aku nak bg duit byk2 tiap2 bulan..nak tggu ptptn lambat lg nak masuk huhuhu..apasal la masuk lambt sgt (sambil menggeleng2kan kepala n bt muka konpius huhuhu) aku dok kota damansara ni umah kak sepupu aku..dok kat cni ok gak cuma yg x tahannya ialah kos naik teksi ke UM..kak sepupu aku ada anak umur 13 bulan..lelaki comey sgt2..namanya mohd irfan fitri..walaupun tension n sedih sbb isu kolej ni tp hati terhibur n tenang dgn gelagat irfan..aku percaya semua yg terjadi ni ada hikmah disebaliknya..Allah xkan menguji hambaNya melainkan hambaNya mmpu utk mengharungi ujian dariNya..k la ye..aku x dak idea la ak bercerita..aku tengah pening kepala ni dari semalam lg..aku baru sampai umah pkul 8.15 mlm..aku ada KO-K bola baling kat pusat sukan..x training lg sbb hujan tadi..pkul 7 abih kelas pkul 8.15 baru sampai umah sbb sangkut dlm traffic jamed..besa la KL..kalo x jamed bukan KL la tu hohoh..c u again next time..aina, aku harap ang berpuas hati dgn entry ni hehehe..rindu giler kat ang aina..wassalam

No comments:

Post a Comment

Sudi2 la komen kat blog ni..:-)