Monday, July 6, 2009

Kembali Meneruskan Perjuangan..

Salam...hahaii kini aku kembali bercerita kat sini heheheh..:-)
Aku dah kembali ke KL utk meneruskan perjuangan aku yg tggal sethun lg di UM..tp aku sedih sbb aku x dpt dok di kolej..aku dok kat umah keluarga di Kota Damansara..aku kena berulang la setiap ari utk ke kelas..aku anggap ni pengorbanan aku dlm mengejar cita2..semoga Allah memberkati aku amin!!dlm geng aku, aku sorg ja yg x dpt kolej..x pa la insyaallah aku cool ja mayb ni cara Allah nak menguji aku sama ada aku bersabar @ sebaliknya..aku sentiasa menghubungi Dr.Zul utk mengetahui sama ada masih ada x lg bilik kosong..Dr.Zul kata mayb mggu depan baru dpt tau..aku sentiasa berdoa agar masih ada tmpat kosog utk aku..dok Kota Damansara ni aku kena p balik dgn teksi, x tau brapa cas sehari..doa2kan aku dpt dok kolej ye..insyaallah amin!!
X tau nak tulis apa lg dah..aku bila sedih x dak idea nak bercerita..nnt aku post entry lain plak k..ni just entry yg ntah apa2 bila aku x tau nak share dgn sapa..thanks kpd sapa2 yg sudi membaca..insyaallah jumpa lg di lain entry..wassalam

No comments:

Post a Comment

Sudi2 la komen kat blog ni..:-)