Sunday, February 22, 2009

Tanggungjawab Aku yang BARU

Salam n berjumpa lg..apa yg aku nak coretkan pada hari ini ialah berkenaan dgn tugas @ tanggungjwb aku yg baru iaitu aku baru dilantik menjadi setiausaha utk projek Simfoni Ukhuwah (SIFU) Kelab Penyayang KK8..huhu dari dulu lg aku mmg ngelak x mau sandang tugas setiausaha sbb byk keja n mmg busy giler2..kena bt surat, masa meetng x bleh sembang2 sbb kena catat semua agenda meetng utk bt minit mesyuarat (mmg cabaran sbb aku time meetng suka sembang sbb meetng mmg memboringkan owh), mcm2 lg la tugas setiausaha..aku dah la busy dgn laporan belanjawan OPKIM 09 pastu dgn assgnment yg byk x siap lg..bayangkan aku ada 6 assignment tp baru bt 1 sbb yg lg 4 aku x tau lg apa yg nak dibuat n yg lg 1 tu aku dah berusaha cari rujukan n mklumat tp hampeh sbb mmg susah topik yg aku dpt tu..uwaa!!!!

Berbalik ttg tanggungjwb aku tu, lg 2 mggu projek nak running tau x!!aku x dpt bayangkan berapa byk surat yg aku nak kena buat tambah lg dgn minit mesyuarat n senarai nama AJK2..setiap ari selasa pkul 9.30 mlm ada meetng tau..uwaa!!! napa la aku busy sgt huhu..hmm mayb ni semua ujian bt aku..Allah nak uji kesabaran aku n bgmana aku membahagikan masa antara projek n assignment..tp utk pengetahuan semua..aku ni mmg lemah ckit kalo bab arrange masa ni huhu..mmg itu la kelemahan aku yg paling buruk huhu..:( sesiapa yg berminat nak tlg aku sila antar resume kat aku ye hehe..:)

Ok la..aku nak berusaha lg cari mklumat utk semua assignment aku tu..chayok2!!gambate nurul..u can do it!!ingatlah..Sesungguhnya Allah tidak akan membebankan makhlukNya melainkan seseorng itu mampu mengharunginya..so, ingatlah wahai nurul nahdzah hasanah bt ismail anda ialah insan yg bertuah jika menerima ujian Allah dgn ketabahan, keredhaan n kerelaan hati..:) bykkan berdoa ye semoga Allah memudahkan segala urusan kamu di dunia n akhirat insyaala

No comments:

Post a Comment

Sudi2 la komen kat blog ni..:-)