Wednesday, February 18, 2009

Blogku Berwajah Baru..:)


Assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera..
hehe mcm nak berpidato plak..:)
Alhamdulillah bertemu lg kita di alam maya..pada hari ni aku nak panjatkan kesyukuran ke hadrat Illahi krn wireless kat bilik aku ok n seterusnya dptlah aku mengupdate n mencantikkan laman diary ku ini..sebelum2 ni aku rasa tension gak la sbb wireless lembap n menyebabkan aku lambat ckit mencantikkan page aku ni..gembira rasanya hatiku ini sbb finally dpt gak bt yg terbaik utk tatapan diri sendiri n sapa2 yg sudi menjengah page ni..thanks ye pd korg2 yg sudi singgah kat page aku..syukran jazilan..:)
Dah lama aku rasa aku x mencoretkan apa2 kat sini..krn aku terlalu sibuk @ perasan sibuk entahlah..aku kurang pasti tp yg pastinya aku mmg x dak masa utk diri sendiri apatah lg utk page ku ini huhu..disamping tu aku bersyukur sgt2 sbb walaupun aku sibuk @ perasan sibuk aku x lupa pada tanggungjwb aku sbg makhlukNya di muka bumi ini ALHAMDULILLAH..:) bukan memuji tp kenyataan hahaha..:) sori ye korg2 semua..bukan selalu aku nak perasankan diri sendiri..
aku ada byk cerita yg nak dikongsi bersama2 korg semua tp aku merasakan yg aku x sempat nak mengarang panjang2 kat sini sbb esk ari kamis aku ada klas pkul 8 pg sehinggalah pkul 5 ptg..mmg meletihkan tp aku cool ja sbb dah itu tugas aku disini iaitu p kelas n turorial supaya dpt msuk exam (ish2 niat tu mcm just nak masuk exam ja bukan nak menimba ilmu huhu)..
Aku rasa cukup la utk hari ini..insyaallah kalo aku x perasan sibuk esk2 aku update page ni dgn cerita aku yg dah berbakul2 byknya huahuahua..:)
That's all for today ya murid2 sekalian..aku terasa mcm nak berpantun plak..:)
Kalo ada sumur di ladang,
Boleh saya menumpang mandi,
Kalo ada umur yg panjang,
Boleh kita berjumpa lg.

INSYAALLAH..

So, bleh x kalo aku nak menumpang mandi dirumah korg?(dah lari tajuk dah haha)
Sekian Wassalam..

No comments:

Post a Comment

Sudi2 la komen kat blog ni..:-)