Friday, February 20, 2009

Tension Laaaa...

Salam semua..
Aku tension sgt rini sbb aku online n cari mklumat utk assignment tp hampeh btol..aku dpt keletihan n kepenatan serta kegeraman sbb x dpt mklumat..huhu uwaaa!!! tension2..:(
5 march ni aku kena bt presentation dah tp satu apa pun mklumat aku x dpt lg..aku p cari buku kat library tp bila dah dpt mklumat yg aku nak x dak pun dlm buku tu huhu..dah la rujukan semua dlm BI..:(
Sapa yg bleh tlg aku tlg angkat kaki ye hehe..:)
Dah la aku sorg2 dlm bilik, roommate aku dua2 org balik kmpung..:( tp alhamdulillah ada 2 org mmber aku yg sudi teman aku masa mlm tidor dlm bilik aku..almaklumlah dah lumrah hidup kalo takut kan..huhuso sblum apa2 hal yg terjadi lebih baik ajak org teman aku hehe..:) bukan nak mntak jadi perkara buruk tp takdir yg menentukan segala2nya..
Nak mengarang kat sini pun mcm x dak idea ja..napa la aku rasa sunyi n boring serta tnsion sgt2 ni huhu mak tlg cek!!
Bila tension2 mcm ni mula la aku nak bt perkara buruk iaitu tidor hahahaha..aku rasa hanya tidor sja yg dpt membantu aku mereducekan ckit tension aku ni..hope bila bangun tidor nnt tension aku pun berkurangan amin!!
So, aku rasa sampai disini shajala catatan aku utk kali ni ye sbb aku btol2 x dak mood nak bercerita..actually, aku ada byk cerita yg nak dikongsikan tp disbbkan aku tension serta x dak mood @ yg paling tepat lg aku ni malas @ perasan sibuk ntahlah aku pun x tau nak kategorikan peribadi aku utk hari ini huhu..
Well..nnt la kalo aku dah release ckit tension ni n aku rajin serta x perasan sibuk aku post la cerita aku kat sini..
Sekian harap maklum hehe..:) wassalam

No comments:

Post a Comment

Sudi2 la komen kat blog ni..:-)