Thursday, July 23, 2009

Alhamdulillah...

Hahai..lama x post entry kat cni..busy ckit hohoh..
Alhamdulillah aku bersyukur sgt2..nak tau kenapa? ha sbbnya aku dah dpt kolej..aku baru angkut brg masuk bilik smlm..huhu letih bangat sih sbb bilik aku tngkat 3..lpas siap angkut brg maka bermula la episod kemas-mengemas..aku dok katil daouble-decker tngkat atas..kena memanjat plak bila nak tidoq huhuhuhu..x pa la yg penting aku dpt bilik..roommate aku student FSKTM tahun 2..senior plak india student sains kot tahun 4..sem i sem last senior aku tu..ok la bilik ni walaupun agak sempit sbb ada loker besar ditengah2nya yg memisahkan antara ruang senior n ruang aku ni..aku dok floor B400 bilik B414..bilik lama aku dulu A114 hehehehhe..
hmmm...aku nak kena ke keda kat kedah utk program sehari bersama keluarga angkat..pagi jumaat aku bertolak dari cni..program tu ari sabtu 25 Julai 2009..pagi ahad aku balik cni plak..huhu mmg memenatkan..niat krn Allah pasti kita gembira walaupu penat btol x?sapa yg setuju sila angkat 2 jari tanda peace hahahahhaha...ntah apa2 ntah..
k la..x tau nak citer apa lg..nnt ada idea aku post entry lg..nak siap2 p tapau mknan jap.. :-)
jumpa lagi insyaallah..wassalam

No comments:

Post a Comment

Sudi2 la komen kat blog ni..:-)