Friday, August 21, 2009

Alkisahnya..

Salam semua!!
aku nak share citer ckit..hehehe besa la..blog ni kan namanya coretan kisah hidup.. :-)

kemarin - 20 Ogos 2009..aku,mak n bapak aku p sg.petani..sbb aku nak p beli buku Islam Hadhari kat Yadim..kedai Yadim tu bersebelahan dgn Tesco Sg.Petani..lepas beli buku bapak aku ajak p shoping kat Tesco..saja la tengok brg2 apa yg nak dibeli..lgpun aku nak beli cerek elektrik..kat floor aku x dak air panas kat water cooler sbb rosak..susah kalo x dak air panas..sbb tu aku bertekad nak beli cerek gak hehehhehe..

lepas dah beli brg2, kami pun nak balik dah la..kami pusing2 nak kluar bapak aku benti kat kdai jam Time Galerie..kat kedai tu jual jam yg branded2 ja..brand yg paling byk kat situ ialah brand Paris Polo Club..brand tu dah lama aku berkenan tp x mampu beli guna duit sendiri lg hohohoh..bapak aku nak beli jam so di kesempatan itu aku mntak 1 jam kat bapak aku..jenis yg aku berkenan la..hehehehe Paris Polo Club..kebetulan bapak aku pun nak beli jam jenama yg sama..aku pun pujuk la bapak aku yg aku nak jam tu yg berharga RM2++.++..mahal sgt sbb tu aku x mampu beli guna duit sendiri..bapak aku bg kebenaran utk aku pilih yg mana 1 yg jadi pilihan hati hahahahhaaa..mmg best la sbb dpt jam brand yg aku mmg minat..Terima Kasih Banyak2 Bapak!..ada waranti setahun tp kalo kena air baiki kena bayar..waranti tu bukan utk kena air..n lepas 5 tahun aku bleh p tukaq bateri secara percuma di mana2 kedai Time Galerie..bestnya!!hehehe alhamdulillah dpt gak aku pakai jam brand yg aku minat dari dulu lg.. :-) bapak aku pun beli jam gak yg berharga dekat2 RM200..jam yg besaq yg mcm org la ni dok pakai..bapak dah beli ritu tp adik aku bg hilang kot sbb tu bapak aku nak beli baru..lepas dah beli jam kami pun bertolak balik ke umah..hampir sejam gak la baru sampai umah hohohohohoh..mlm tu bapak aku ada kuliah kat Ibu Pejabat Polis DaerahTimur Laut di Pulau Pinang..
So..itu saja citer aku..aku mmg gembira n syukur sgt2 sbb dpt jam Paris Polo Club yg aku idam2kan.. :-)

Tengok la gambar jam aku hehehehehehe..sekadar berkongsi cerita..x dak niat lain pun..lgpun blog ni mmg khas utk aku coretkan segala2 yg aku alami dlm hidup aku..sekian wassalam




























No comments:

Post a Comment

Sudi2 la komen kat blog ni..:-)