Monday, May 11, 2009

Bercuti....

Hahai..aku ada kat Desa Seraya, Alor Star skrang..kat umah kak sepupu aku..kat cni ada wireless..alhamdulillah dpt la aku update blog aku ni..:-) mesti korg tertanya2 apa yg aku bt kat umah sepupu aku ni kan..aku sbnarnya ditawarkan keja sbg cikgu taska kat taska kepunyaan sepupu aku ni tp last2 minit ada pekeja dah..so aku rehat ja la kat cni sementara nak balik umah aku kat Bukit Mertajam, Pulau Pinang..kalo dah balik umah aku akan busy dgn mencari amklumat utk latihan ilmiah aku..huhu so skrang aku nak rehat bg puas2 dulu hehehhee..:-) bukan slalu aku dpt peluang berehat lama2 so kita enjoyyyy!!!!hahahaha.. :-) hmm esk aku dah jnji dgn aina insyaallah nak g jlan2 dgn dia hehehehee..1st time nak p jlan2 dgn dia naik kereta dia kot.. ;-)
Utk pengetahuan umum la kan hehehehe sblum aku mai umah kak sepupu aku ni aku sbnarnya dari KL terus ke Naka iaitu umah keluarga angkat aku..aku dok Naka dari 9 Mei aku smpai smpai la 11 Mei tp pkul 3.30 aku dah bertolak mai umah sepupu aku ni..ayah angkat aku yg baik hati antar..saja la aku p melawat keluarga angkat dah ada masa so aku gunakanlah masa dgn sebaik2nya.. ;-) hmm nak citer apa lg ek?....blur lg..mayb sbb letih kot huhuhuhuhu..setakat ni ja la utk mlm ni..nnt esk2 aku post citer yg lain plak insyaallah..k aku pun dah ngantok n dah x larat nak bukak mata..Selamat Malam n Sweet Dreams semua..wassalam.. :-)

No comments:

Post a Comment

Sudi2 la komen kat blog ni..:-)