Wednesday, May 6, 2009

Saja Suka2..:-)

teringin sgt nak p tempat yg cantik mcm ni..

Hai!!!! aku sbnarnya x tau nak btpa di pagi hari 6 Mei 2009 ni..pkul 2.30 ptg ni aku akan bertolak ke Sg.Congkak utk menghadiri prgram kepimpinan anjuran permadah UM..hmm aku x tau la mcm mana aku nak 'masuk' dgn geng2 permadah yg lain sbbbbb....aku ni lain ckit..aku ni kalo x kenai mmg malu tp kalo dah kenai aku ni jdi terlalu peramah la plak heheheh..nak bt mcm mana kan dah mmg mcm ni sifat yg Allah anugerahkan kat aku..aku bersyukur sgt2..:-) dulu...ada org kata aku ni sombong tp dia kata lpas dah start sembang dlm masa 5 mnit aku dah x bleh dok diam hehehehee..dah mmg sifat aku, aku mmg x reti nak start sembang dgn org yg aku x kenai..kalo ikut first impression org mmg depa akan kata aku ni sombong tp lpas dah start sembang msti depa kata aku ni mulut murai sbb asyik nak bercakap ja..mama aku kata aku ni radio buruk sbb ckap x henti2..aku stop ckap bila aku tidoq ja hahahahaha...cian suami aku nnt kena dengaq aku berleter sepanjang ari aman bila aku tidoq ja..;-) hmmmm apa la agaknya aktiviti selama 3 ari 2 mlm kat Sg.Congkak tu ek?aku x dpt bayangkan la..sku jdi mcm blurrr smpai nak bwak apa pun aku x tau..sbb kalo ada prgram apa2 kan kita akan dibgtau apa yg perlu di bwak n aktiviti2 apa yg akan diadakan..ni x tau apa2 pun..juz tau tmpat n pkul brapa kita akan dijemput hik hik hik dijemput beb..:-) ntah apa2 la..what ever ja la..;-)
Maaf ye entry ni boring sbb aku dlm keboringan tahap terlampau ni huhuhuhu..:-( aku x tau nak bt apa..nak tngok citer cina la lpas ni..pastu pkul 1 aku nak siap2 dlm pkul 2.15 aku p tggu la kat depan gate 8th kolej..Fauzan katanya nak mai amik (ntah la aku pun x kenai hahahaha)..jnji aku slamat smpai ke Sg.Congkak..aku x risau sgt sbb ada lg 3 org perempuan yg akan dijemput bersama2 dgn aku..
X sabaqnya nak tggu 9 Mei 2009..sbb aku akan keluar dari kolej utk bercuti selama 2 bulan yeh yeh yeh nak balik umah..tp dlm gembira ada sedih sbb aku x balik umah terus..mcm yg telah aku tulis dlm entry yg lepas aku nak p umah mak angkat aku dulu kat Kedah (aku kan anak angkat yg baik hehehehe puji diri sendiri lg..aku mmg sengal ckit kwek2)..
K la..aku x mau merapu panjang2..berdosa plak bt keja yg x berfaedah iaitu merapu ntah apa2 kat blog ni hohoh..nnt aku dok kat umah susah ckit la nak post entry setiap ari sbb aku kan anak yg rajin so busy tlg mama ja la hehehehe..sapa lg nak tlg aku ni anak tunggal perempuan..so mmg aku la yg kena tlg mama n aku suka bt keja umah terutama memasak hehehehe..sapa2 yg nak rasa msakan aku sila ke umah aku di Penang ye heheheh..:-) aku ciao dulu wassalam

No comments:

Post a Comment

Sudi2 la komen kat blog ni..:-)