Saturday, May 2, 2009

Alhamdulillah..dah abis exam

Hahai..alhamdulillah aku rasa bebas sgt smpai rasa nak terbang pun ada hehe..sbbnya aku dah abih exam tdi..dah x pyah nak ketaq2 nak p exam..x pyah tido lewat bngun awai..x pyah ngadap buku utk 2 bulan hehe sbb cuti..x pyah nak tension2 dah pk pasai exam..lpas ni juz tawakal ja n pk pasal result plak..pk pasai result x la tension sgt mcm pk nak exam..;-) tdi lpas ja abih exam pkul 5 ptg, aku, ikin, wani n ayu bertekad hohoh nak kuar p jlan2 kat pasar mlm di masjid jamek utk ilangkan tension..hehe kami dah merdeka dari exam alhamdulillah..:-) paper tdi bt aku rasa down ckit..paper tdi ada 2 bhgian iaitu bhgian A n bhgian B..utk bhgian A insyaallah ok kot..utk bhgian B ada masalah ckit sbb apa yg aku hafal x masuk tp masuk yg aku x hafal..masuk soalan yg jwpannya aku juz baca mcm2 tu, aku pandang2 sebelah mata ja huhu..mmg tension masa tngok soalan..rasa mcm nak reyukkan ja kertas tu..pastu aku nmpak plak prof yg ngajar utk bhgian B tu aku rasa mcm nak menjerit n marah ja..ntah la..mayb aku emosi kot sbb soalan spot yg prof ckap x masuk pun..satu pun x masuk..yg masuk soalan lain yg mmg prof pun x spot..huhu harap2 jwpan aku tdi menepati sedikit sebyk apa yg soalan tu mntak amin..
K la..aku pun dah ngantuk ni..lain kali aku cerita lg..wassalam

No comments:

Post a Comment

Sudi2 la komen kat blog ni..:-)