Sunday, March 15, 2009

Bestnya dapat balik KAMPUNG!!!


Posing kat moto baru bapak aku..:)

Salam...
Seminggu lamanya aku x coretkan sesuatu disini, rindu plak rasanya..:) 4 ur information..aku balik kampung pada 8 Mac 2009 ritu hehe..best rasanya dapat balik umah n tido di bilik sendiri..:) aku ponteng kelas ari selasa hingga kamis semata2 nak dok kat umah lama2..:) nyesal ada gak tp jumpa parents lg penting drpd segala2nya..:) lgpun aku balik nak release tension..aku balik umah pun aku dpt gak bt ckit assignment kalo nak dibandingkan kalo dok kat kolej aku byk abiskan masa dgn tido n prasan sibuk ja huhu..ntah la napa aku rasa sem ni aku main2 ja x dak commitment lngsung utk siapkan assignment yg belambak2 tu..so aku bt kptusan drastik utk balik umah sambil2 curi peluang berlama2 di umah bleh gak bt assignment w/pun x siap semua tp ada gak hasilnya alhamdulillah..:)
15 Mac 2009 aku dah balik kolej..maka bermula la rutin harian ku iaitu p kelas n tutorial after that dok dlm bilik layan perasaan hahaha..huh x kuasa aku nak layan perasaan..aku layan blog lg best..:) spt biasa mak aku akan bekalkan aku dgn mknan utk dikongsi bersama2 dgn mmber2..alhamdulillah murah rezeki aku amin!! hua hua hua..:) tima kasih byk2 mak sbb bersusah payah bt bekal utk cek..cek sayaaaaannnnggggg sgt2 kat mak n bapak..sblum trun keter masa kat stesen bas bapak aku bg rm100 yaahooo..best2..:)
Itu ja la kot serba sedikit utk aku lpaskan gian aku menulis kat diary ni..:) c u next time..wassalam n bubye

Dlm bas mara liner semasa on the way nak balik umah..:)

No comments:

Post a Comment

Sudi2 la komen kat blog ni..:-)