Tuesday, March 24, 2009

Malam Anugerah Kinabalu - Sunway Hotel Resort & Spa















Salam n bertemu lagi dlm alamaya..:)

Lama dah rasanya aku x post entry kat diary aku ni..huhu rindu plak..4 ur information aku agak busy n taht's why la aku x sempat nak jenguk2 n nak post story kat sini..kali ni insyaallah aku nak cerita ttg dinner kolej aku iaitu MAK Fasa 2 yg telah berjaya diadakan dgn jayanya di Sunway Hotel Resort & Spa..best sgt2 nampak grand n meriah..tema mlm tu ialah Black, Red and Masquerade..ala yg pakai topeng tu ala2 Hollywood gitu haha..:) aku x beli pun topeng sbb x sempat huhu..aku bertolak dari kolej pukul 7.30 mlm n samapi kat hotel tu pukul 8..pastu dlm pukul 1 pagi baru la samapi balik ke kolej semula..mlm tu mmg melaram abis semua org..aku besa2 ja..;-) mmg happening la sbb ada artis jemputan iaitu kumpulan Bunkface..best gak lagu diorg tp aku kurang minat..aku minat lagu2 yg berentak slow n paling aku suka ialah nasyid..:) x tau nak cerita apa dah..tengok ja la gmbar2 yg sempat aku post ni..:)





Kumpulan BUNKFACE..:)


No comments:

Post a Comment

Sudi2 la komen kat blog ni..:-)