Monday, March 30, 2009

Napa Malas Sgt...!!!huhu

Hahai..lama benor aku x post entry kat diary aku ni..rindu mmg rindu tp mcm besa la aku ni agak prasan sibuk so i dont have enough time nak post story kat cni hehe..;-)
Hmm...aku ni sbnarnya dah bebas dari belenggu asgnment yag belambak-lambak tp aku ada lg agenda besar iaitu EXAM!!huhu aku start exam 22 April paper psikologi org dewasa n tua..prof ckap susah sgt2..huhu takutnya cek..tlg2!!sapa bleh tlg study kat aku sila angkat kaki hahaaa..:)
I have a big problem..masalah aku ialah aku sndiri pun x tau napa aku rasa malas sgt..baru ja bukak buku nak study mula la aku nak nonton citer @ yg paling aku suka bt time2 nak dekat exam ialah layan novel @ cerpen di alam maya huhu aku x tau la weiii..sapa bleh tlg nasihatkan aku supaya aku ada rasa keinsafan nak study aku bg 10 sen haha (budak2 x bleh pegang duit byk2..) :-P wake up NURUL!!! ada lg 21 ari ja sblum exam..awk ingat awk tu pandai sgt ka? suka2 ati ja malas2 n lengah2kan time study..uwaaa!!! mama tlg cek..:(
K la aku rasa cukup la dulu..aku nak bermujahadah jap hahaaa..:) aku nak rewind blik napa aku malas hahaaa..sori aku tengah tension so merapu la ckit entry ni huahuahua..:)
Adios n wassalam.......

No comments:

Post a Comment

Sudi2 la komen kat blog ni..:-)